ऐनाको चक्रव्यूह, जहाँ आफ्नै प्रतिविम्बसँग झुक्किन्छ मान्छे « Eglish Khabarhub

ऐनाको चक्रव्यूह, जहाँ आफ्नै प्रतिविम्बसँग झुक्किन्छ मान्छे


१२ मंसिर २०८०, मंगलबार ००:००  

पढ्न लाग्ने समय :[rt_reading_time] मिनेट


0
Shares
  • change font
  • change font
  • change font
  • [simplicity-save-for-later]

काठमाडौं । नयाँ बानेश्वरकी शर्मिला ठकुरी सिसैसिसाको भुलभुलैयामा फसिन् । एउटा कोठामा प्रवेश गरेकी उनी बाहिर निस्किने बाटो खोज्दै झन्डै १५ मिनेट भौंतारिइन् । हातले सिसालाई समात्दै बाटो पहिल्याउन निरन्तर प्रयास गर्दा पनि निस्कन नसकेपछि उनलाई तेन्जिङ शेर्पा आफैँले कोठाबाट बाहिर निकाल्नुपर्‍यो ।

बाहिर निस्केपछि उनले बल्ल चाल पाइन्, आफू हिँडेको १५ मिनेटको दूरी त एउटा सानो कोठा पो रहेछ । ‘हिँडेर चाबहिल नै कटिसकेँ जस्तो लाग्थ्यो, यति सानो कोठामा कसरी १५ मिनेटसम्म हराएँ म ?’ आश्चर्यचकित भावभंगीमा उनले भनिन् ।

शर्मिला हराएको बाटो सुरुङ जस्तै थियो । निलो बत्ती र सिसैसिसाका भित्ताहरु । उनी यस्तो चक्रव्यूहमा फसेकी थिइन्, जहाँबाट जता हेरे पनि आफूलाई मात्र देख्थिन् । चारैतिर देखिएका आफ्नै प्रतिविम्बले हिँड्दै आएको बाटोसमेत बिर्साएको थियो । हातले छामछुम गर्दै अगाडि बढ्ने प्रयास गर्दा पनि उनी कयौँ पटकसम्म एकै स्थानमा दोहोर्‍याउँदै हिँडिरहिन् ।

अब कता जाने ? दोधारमा परेकी उनी घरी आफ्नै प्रतिविम्बलाई हेर्थिन् त घरी प्रतिविम्बले झुक्याएको बाटोलाई । बाहिरबाट नियालिरहेका तेन्जिङ मुसुमुसु हाँसिरहन्थे । शर्मिला घरीघरी ढोकैमा पुग्थिन् तर छामछुम गर्दै पुन: फर्किन्थिन् ।

निकैबेरसम्म निस्कन नसकेपछि उनले सहयोग मागिन् र बाहिर निस्किइन् ।

शर्मिला काठमाडौंको चाबहिलमा रहेको ऐनाको भुलभुलैया अर्थात् मिरर मेजमा बाटो पत्ता लगाउने खेलकी पात्र बन्न नयाँ बानेश्वरबाट पुगेकी थिइन् । ‘सामाजिक सञ्जालमा देखेको थिएँ, सोचेभन्दा धेरै डर र रमाइलो दुवै एकैपटक अनुभूति भयो,’ उनले सुनाइन् ।

तीन वर्षदेखि चाबहिल र कुमारीपाटीमा मिरर मेज सञ्चालनमा छ । सञ्चालक तेन्जिङ शेर्पाले शर्मिलालाई जसरी नै दैनिक २ सयभन्दा बढीलाई कोठाभित्र प्रवेश गराउँछन् र बाटो पत्ता लगाउन लाउँछन् । कोही बाटो पत्ता लगाएर निस्कन्छन् त कोही त्यहीँ अलपत्र पर्छन् । शर्मिला त्यही अलपत्र पर्नेहरुमा एक थिइन् ।

मिरर मेजका सञ्चालक तेन्जिङ खेलको खासियत नै प्रतिविम्बको भुलभुलैयामा फसाउनु रहेको मान्छन् । उनलाई लाग्छ, आफ्नै प्रतिविम्बले आफैंलाई झुक्याएको अनुभूति निकै रोमाञ्चक हुन्छ । यही रोमाञ्चक अनुभूति गराउँदै उनको व्यवसाय अघि बढेको छ ।

तेन्जिङले ल्याएको चाबहिलको मिरर मेजमा हाल तीन प्रकारका थिम छन् । जहाँ आउने ग्राहकलाई ब्लुलाइट, लेजर लाइट र इन्फिनिटी थिममा बाटो पत्ता लगाउने खेल खेलाइन्छ । ऐनैऐना जडित एउटा कोठामा थिमअनुसारका बत्ती बालेर बाटो पत्ता लगाउन लगाइन्छ ।

ब्लु थिममा ऐनाका बीच नीलो बत्ती बालिन्छ र मानिसलाई कोठामा प्रवेश गराएर निस्किने बाटो खोज्न लगाइन्छ । बत्तीका कारण मानिसले बाटो पहिल्याउन सक्दैन । ऐनामा देखिएको चारैतिर एकैनासको प्रतिविम्बले मानिसलाई झुक्याउँछ । एउटा सानो कोठाभित्रै पनि मानिस १० देखि १५ मिनेटसम्म निरन्तर हिँडेर बाटो खोजिरहन्छ ।

चाबहिलको शाखाबाट मात्रै ७० जनासम्मलाई खेल खेलाउँदै उनीहरुको अनुभूति बटुलिरहेका तेन्जिङको आइडियाको स्रोतबारे जान्न भने उनको बालापनसम्म पुग्नुपर्छ । जहाँ उनी हिन्दी सिनेमा हेरेर पेट मिची-मिची हाँसिरहेका हुन्छन् ।

यसरी फुर्‍यो मिरर मेजको आइडिया

बाल्यकालमा धेरै सिनेमाहरुले हामीलाई पेट मिची-मिची हँसाएका छन्, चाहे ती नेपाली हुन्, चाहे हिन्दी । २४ वर्षीय तेन्जिङलाई पनि उसैगरी धेरै दिनसम्म सम्झी-सम्झी हँसाएको थियो, हिन्दी सिनेमा फिर हेरा फेरीले ।

अझ सिनेमामा हिरो अक्षय र गुण्डा पात्रबीचको भागम्भाग र ऐनाको भुलभुलैमा फसेको दृश्यले त उनलाई ठूलो हुन्जेलसम्म हँसाइ नै रह्यो ।

सिनेमा हेरेकै एक दशक बित्यो । तेन्जिङ स्कुलबाट विश्वविद्यालयमा उक्लिए । तर, उनले सिनेमाको त्यो दृश्य बिर्सिएनन् । अझ भनौँ, उनले त्यसबेला नै ऐनको भुलभुलैयाबारे सोधखोज गर्न भ्याए ।

‘ऐनाको प्रतिबिम्बले मान्छेलाई झुक्याएर हिँड्नै नसक्ने बनाउने त्यो त मिरर मेज रहेछ,’ एक दशकअघिको कौतुहल खोल्दै तेन्जिङ त्यही भुलभुलैयाअगाडि गफिन्छन् ।

सिनेमाले उनलाई मनोरञ्जनमात्रै दिएन, बिजनेस आइडिया नै दियो ।

मिरर मेज अर्थात् ऐनाको भुलभुलैमा दैनिक सयभन्दा बढी मानिसलाई फसाउँदै, हसाउँदै व्यवसाय गरिरहेका तेन्जिङलाई सिनेमा अन्तत: मनोरञ्जनमा सीमित भएन, बिजनेसको मियो पनि बन्यो ।

कसरी त ?

तेन्जिङका बुबा ट्राभल व्यवसायी हुन् । उनी अधिकांश समय बुबासँगै अफिसमा बिताउँथे । यसले व्यवसाय गर्नुपर्छ भन्ने चेत उनमा सानैबाट पलाएको थियो । त्यसैले उनले व्यवस्थापन विषयमा स्नातक गरे ।

स्नातकले उनलाई सर्टिफिकेटमात्रै थमाएन, बिजनेस गर्ने पार्टनर र बिजनेस आइडिया पनि थमायो ।

खासमा सिनेमाको दृश्यलाई बिजनेसमा ढाल्ने प्रण भने तेन्जिङले स्नातक पढ्दै गर्दा अन्तिम सेमेष्टरमा गरेका थिए । आन्टरप्रेनरसिप विषयका लागि उनीहरुलाई टास्क दिइएको थियो । जहाँ विद्यार्थीको हरेक समूहले एउटा नयाँ बिजनेस आइडिया खोज्ने र त्यो कसरी सञ्चालन गर्ने भन्ने सम्पूर्ण रिसर्च गर्नुपर्ने थियो । तेन्जिङ २० वर्षका थिए । उनलाई एक दशकअघि सिनेमामा देखिएको मिरर मेजको दृश्य सम्झना आयो ।

‘मैले मिल्ने साथी रेसिका आचार्यलाई सुनाएपछि थाह भयो, उनले मलेसिया जाँदा त्यस्तो मिरर मेजको अनुभव लिइसकेकी रहिछन्,’ उनले सम्झिए ।

उनैले तेन्जिङलाई हौसला दिइन् र आफूले लिएको अनुभवबाट कसरी बिजनेस गर्ने त्यो पनि भनिन् । त्यसपछि कलेजको प्रोजेक्टका लागि गरेको रिसर्चलाई व्यवसायमा उतार्न कस्सिए रेसिका र तेन्जिङ ।

नेपालमा यस्ता खेलको बारेमा खासै जानकारी पाएनन् उनीहरुले । पोखरामा एउटा भए पनि सोचेजस्तो भुलभुलैया थिएन त्यहाँ । यो कुराले उनीहरुलाई व्यवसाय गर्न थप उत्सुक बनायो ।

आर्थिक स्थिति राम्रै भएकाले अब लगानी जुटाउन परिवारलाई मनाउनु थियो । तेन्जिङले बुबालाई मनाए अनि रेसिकाले उनका बुबा-आमालाई । साथमा सहयोग गर्न अघि बढिन् तेन्जिङकी दिदी निमा पनि ।

भुलभुलैया बनाउन सजिलो थिएन । ऐना पनि विशेष प्रकृतिको चाहिन्थ्यो । उनले नेपालमै ऐना पाए पनि राख्ने कसरी भन्ने थाहा पाउन सकेनन् । गुगलको सहायतामा आफैँले नक्सा कोरे तर उनैलाई मन परेन ।

खोज्दै जाँदा मलेसियामा यसप्रकारको काम गर्नै मान्छे पाइने रहेछन् । उनले इन्टरनेटबाटै सम्पर्क गरे र उनीहरुलाई नेपाल बोलाए । ‘म त आफूले देखेको जसरी नक्सा तयार पारिरहेको थिएँ, खासमा त्यो गलत रहेछ, यो त गणितीय रुपमा ऐना फिट गर्नुपर्ने रहेछ,’ उनले भने ।

यसरी सन् २०१९ मा १९ लाख रुपैयाँ लगानी गरेर तीन जनाले कुमारीपाटीमा मिरर मेजको शुभारम्भ गरे । पहिलो ग्राहक बनिन् तेन्जिङकै हजुरामा ।

‘हजुरआमालाई सुरुमा बाटो खोज्न भित्र पठाएको थिएँ । सबैतिर आफूलाई देखेर उहाँ त मरी-मरी हाँस्नुभयो,’ उनले सुनाए, ‘बाटो खोज्नै नसकिने भन्दै निस्कँदा हजुरआमासँगै परिवार र साथीहरु सबै हाँसिरहेका थिए ।’

हजुरआमाको हाँसो अब ग्राहकमा सार्नु थियो उनलाई ।

सुरुमा सामाजिक सञ्जालमा प्रचार गरे । धेरैले पत्याएनन् । पत्याउनेहरु मिरर मेजमै आइपुग्न थाले । सबै अचम्म पर्दै बाहिर निस्कँदा रेसिका र तेन्जिङ खुसीले मख्ख पर्थे । शुल्क सस्तो भएकाले खुलेको केही समयमै ग्राहकको भीड थामिनसक्नु भयो, जसका लागि उनीहरु स्वयं तयार थिएनन् ।

‘प्रतिव्यक्ति २ सयदेखि २५० रुपैयाँ लिँदा पनि भीड बढ्न थालेपछि साँच्चै सही बाटोमा रहेछौँ भन्ने लाग्यो,’ तेन्जिङ भन्छन् ।

छोराछोरीको बढ्दै गएको व्यवसायलाई लिएर दुवैका अभिभावक पनि खुसी थिए । नभन्दै रेसिका र तेन्जिङ बुबाआमाबाट लिएको १९ लाख ऋण एक वर्षमा नै तिर्न सफल भए ।

व्यवसाय विस्तारको सोच बन्दै गयो । यतिबेलासम्म कुमारी पाटीबाट मिरर मेज चाबहिलसम्म पुगिसकेको थियो । चाबहिलपछि अर्को स्थानका लागि उनीहरु योजना बनाउँदै थिए ।

तर, कोरोना संक्रमण सुरु भएपछि व्यवसाय बन्द गर्नुपर्‍यो । विस्तारको सोच त त्यसै ओइलाउने नै भयो । कोभिड संक्रमणका ३ वर्ष फाट्टफुट्ट सञ्चालनमा आए पनि उति सहज भएन । यो समय उनीहरुलाई फेरि अभिभावकै सहयोग चाहियो भाडा तिर्न पनि।

कोभिड संक्रमण कम भएर सरकारले लकडाउन अन्त्य गरेपछि ग्राहकको चहलपहल पनि बढ्न थाल्यो । दैनिक ७० जनासम्म ग्राहक बाटो पत्ता लगाउन र भुलभुलैमा रमाउन आउन थाले ।

उनीहरुको शाखा विस्तारको योजनालाई बढ्दै गएको ग्राहकको चहपहलले थप हौसला दिन थाल्यो ।

उनीहरुको चाबहिलको शाखा कुमारीपाटीको भन्दा थप व्यवस्थित र फराकिलो थियो । ४० लाख रुपैयाँ लगानी गरेर उनीहरुले व्यवस्थित मिरर मेज सञ्चालनमा ल्याएका थिए । अहिले भने विस्तारको योजना छाडेर यसैलाई थप व्यवस्थित बनाउन तेजिङ लागिपरेका छन् ।

चाबहिल चोक र कुमारीपाटीमा रहेको मिरर मेज अहिले तेन्जिङ र निमाले सञ्चालन गरिरहेका छन् । रेसिका अध्ययनका लागि विदेशमा छिन् ।

एकपटकको लगानी सधैँको कमाइ

तेन्जिङ नेपालमा मनोरञ्जनका क्षेत्रको रुपमा सिनेमा हल, थिएटर र पार्कमात्रै चिनिँदै आएको तर्क गर्छन् । उनलाई लाग्छ, अब नेपाली उपभोक्ता साहसिक र रोमाञ्चकारी खेलहरुको खोजीमा छन् ।

मनोरञ्जनका लागि पारिवारसँग बाहिर घुम्न जान चाहनेहरुको पहिलो विकल्प मिरर मेज हुनसक्छ । भारत, मलेसियालगायतका देशमा यसको व्यवसाय सफल भइसकेको छ ।

मनोरञ्जनप्रति मानिसको बढ्दो रुचि र लगानीका हिसाबले सुरक्षित रहेकाले यो व्यवसाय दीर्घकालीन हुने उनको धारणा छ । हुन पनि मिरर मेजमा अन्य क्षेत्रमा जस्तो पटक-पटक लगानी पनि गरिरहनु पर्दैन । एकपटक गरेको लगानीले दीर्घकालसम्म व्यवसाय धानिरहन सक्छ ।

‘ऐना फुट्ने भन्ने हुँदैन कहिलेकाहिँ धेरै एक्साइटमेन्टमा ग्राहक भित्र दगुर्दा ठोक्किएर फुट्ने हुनसक्छ,’ उनी भन्छन्, ‘यसका लागि हामी उहाँहरुलाई सिसाको बारेमा जानकारी दिन्छौं र सावधानीपूर्वक हिँड्न आग्रह गर्छौं ।’ यसबाहेक लाइट फिटिङ र सरसफाइमा थोरै खर्च हुन्छ ।

यद्यपि, तेन्जिङ भने एउटै आइडियाले ग्राहकलाई सधैँ तानिरहन नसकिने धाराणा राख्छन् । उनलाई लाग्छ, अब ग्राहकको रुचिअनुसार मिरर मेजलाई अझै धेरै रोमाञ्चकारी बनाउनुपर्नेछ । यसका लागि नयाँ प्रकृतिका ऐना र विभिन्न खेल थप्दै जानुपर्नेछ । भुलभुलैयामा सधैँ मानिस नभुलिनेमा उनी प्रस्ट छन् ।

‘हामी थप परिष्कृत गर्न लागिपरेका छौँ, बत्तीको सहायतले धेरै प्रकारका थिममा ग्राहकलाई भुलाउने योजनामा छौँ,’ उनले भने ।

प्रकाशित मिति : १२ मंसिर २०८०, मंगलबार ००:००  १० : १३ बजे

Motorable bridge constructed with investment of over Rs 131.2 million

KATHMANDU: Foreign Minister Dr Arzu Rana Deuba has congratulated her

Rs 60 million worth ginger sold in Triveni rural municipality

RUKUM PASCHIM: Triveni rural municipality of Rukum Paschim district has

Farmers struggle for fertilizer despite full warehouse in Siraha

KATHMANDU: Farmers in Siraha are facing difficulties in accessing chemical

Two teenage girls found dead in Achham

Two teenage girls, Saraswati Khadka (15) and Ishara Khadka (14),

Two arrested on charges of gangrape in Kailali

KATHMANDU: Two people have been arrested on charges of gang-raping